RetailCon 2019

14.05.2019

Program

Jednotliví přednášející a diskutující stále přibývají

 

8.00 – 8.45 Registrace a snídaně

 

9.00 – 10.00 Raisův sál

 

Jak realisticky vyhodnotit vývoj ekonomické situace v ČR a SR?

Jak se změní rodinné výdaje po zdražení energií a plynou z toho nějaké hrozby pro maloobchod?

Pozvání k diskuzi v tuto chvíli přijali:

Petr Král, ředitel měnové sekce ČNB

Renata Konečná, generální riaditeľka odboru ekonomických a menových analýz Slovenské národní banky

Zástupce českého a slovenského statistického úřadu

Daniel Hůle, Člověk v tísni

 

Zaměstnanecké benefity a jak je využít v prospěch své značky

Odložené platby a další modely prodeje zákazníkům

Daniel Hůle, Člověk v tísni

 

Průzkum ve spolupráci s držiteli studentských ISIC karet – část I.

Centers Publishing již déle než rok provádí pod patronací studentské ISIC karty sběr dat o nákupních zvyklostech mladých lidí a jejich rodičů v ČR, SR, Německu, Rakousku, Polsku a USA. Jádro průzkumu tvoří kvalifikace jejich postoje vůči shopping centrům v porovnání jednotlivých zemí.

 

10.15 – 11.15 Majakovského sál

Dating s developery a řediteli center a retail parků

 

11.30 – 12.30 Raisův sál

 

Průzkum ve spolupráci s držiteli studentských ISIC karet – část II:

Virtuální prostředí

Téma virtuálního prostředí již po dva předchozí ročníky vzbudilo veliký ohlas. Je to tak rychle vyvíjející se obor, že co platilo v roce 2018, v roce 2019 je jinak. Proto jsme aktualizovali ve spolupráci s předními českými hráči celou analýzu tohoto odvětví.

Radek Šmíd, analytik Centers DATA

 

Jak se mění svět filmu, televize, internetu / streamu? Jak toto odvětví využít jako nové reklamní kanály?

Rozebereme tzv. kanonické změny vesmíru – nevíte co to je? Zeptejte v podstatě kohokoliv pod pětadvacet let. Celosvětově se již dějí velké změny a pečlivě se sleduje vývoj dvojce hlavních hráčů Netflix a Disney. RetailCon vše přiblíží i tuzemským posluchačům.

 

Shopping centrum versus retail park vs ulice a vs e-shop

Náklady a příjmy – co je vlastně výhodné? Například jsme připravili prezentaci výsledků srovnání servisních poplatků, nákladů a příjmů spojených s provozem obchodní sítě apod.

Rozdíly nákupního chování v jednotlivých regionech ČR a SR

Pavlína Trojovská, Centers

 

12.30 – 13.00 Společenský sál

Oběd

 

13.15 – 14.15  Majakovského sál

Dating s představiteli značek – maloobchodních sítí

 

14.30 – 16.00 Raisův sál

Generuje rozvoj elektromobility i komerční potenciál pro maloobchod a shopping centra?

 

Proměny poptávky a nabídky po dětském vyžití a zboží? Jaké jsou nutné a jaké dlouhodobě udržitelné koncepty jsou nyní in?

 

Slosování o ceny společnosti Rondo (pouze pro přítomné)

 

Přihláška




Vstupní poplatek na akci RetailCon 2018 je 6 500 Kč bez DPH, každý čtvrtý účastník jedné společnosti má vstup zdarma. Uzávěrka přihlášek je 7.5.2019. Po uzávěrce přihlášek je poplatek navýšen o 2 000 Kč o náklady spojené s expresním zpracováním. Přihláška na místě je možná, vstupní poplatek pak činí 9 500 Kč bez DPH při zachování pravidla, že každý čtvrtý účastník jedné společnosti má vstup zdarma.

 

Správce osobních kontaktů je společnost Centers Publishing, s.r.o. Pod Višňovkou 1661/1 Praha 4, IČO: 25915291, kontakt centers@centers.cz.

Výše uvedené osobní údaje zpracovává za účelem vystavení daňových dokladů a k zasílání podrobných informací o konferenci RetailCon.

Osobní údaje bude uchovávat v naší databázi až do doby vašeho odvolání.

Právním titulem pro zapracování osobních údajů je vyřízení Vaší objednávky a oprávněný zájem zpracovatele.

Abychom Vás nezatěžovali e-maily, které nejsou primárně určeny Vám, provádíme v naši databázi segmentaci kontaktů.

Přihlášení účastníci

FirmaJméno
DRFG Real Estate s.r.o.Angelika Houdková
HB ReavisIgor Valent
HIKVISION CZECHMarek Pirkl
HIKVISION CZECHPavel Sutka

Archiv prezentací

Archiv fotogalerií