RetailCon 2016

RetailCon 2016
17.05.2016
Česká národní banka, Praha 1
Popis

Největší setkání zástupců shopping center a maloobchodních nájemců v ČR a SR

Díky Vám jsme překročili hranici 500 účastníků

Takovou návštěvnost konferenční prostory České národní banky na Senovážném náměstí v Praze ještě nezažily.

Prezentace přednášejících i průvodce datingem spolu se seznamem účastníků naleznete v jednotlivých sekcích

Program
Registrace a snídaně
08:00 - 09:00
Malý sál
09:00 - 10:00
Prezentace a diskuze
Závěry z bezpečnostní summitu ICSC Matěj Bárta, M2C
Reklama lokálního centra Petr Doubek, Luna Plzeň
Jak na úspěšnou rekonstrukci centra Miloslav Abel, Abel Architekti
Konkurenční doložky Roman Pečenka, PRK Partners
Dění v shopping centrech v kontextu situace na realitním trhu Petr Hána a Milan Roček, Cenová mapa
Potížím s mladistvými lze předejít Martin Procházka, Akademie Tabor
Virtuální realita je realitou Antonín Šmíd, JTT Karlín
Minulost i predikce vývoje na české a slovenském trhu Pavlína Hajnová, Centers DATA
Velký sál
10:30 - 12:00
Dating s developery a řediteli center
Cream Martin Jarolím
Reality management Kateřina Skochová
OC Lamač Oliver Arpáš, Global Rent
Intercora Vladimír Vondřich
Nová centra na trhu Pavlína Hajnová, Centers DATA
Defilé nových, remodelovaných nebo rozšiřovaných shopping center
Velký sál
12:00 - 13:00
Oběd
Velký sál
13:00 - 14:00
Dating s nájemci
Cítění značky ze strany spotřebitele Michal Jurča, Benu
Nové franchisy na trhu Jaroslav Tamchyna, Český institut pro franchising
Nové značky na trhu, současná přání nájemců Pavlína Hajnová, Centers DATA
Diskuze s nájemci
Malý sál
14:00 - 15:00
Kde se potkat mimo RetailCon? Milan Stříteský, Business Network
Zpříjemnění pobytu v centru František Michálek, TriCo obrazovky
Digitální technologie v marketingu Jitka Šichová, L´Oréal
Digitální technologie v marketingu a vývoj trhu Karel Míla, Samsung
Digitální technologie v marketingu Vlasta Šilarová, Digital experience
O kolik může zvýšit obraty remodeling nájemní jednotky Radomír Klofáč, Moris Design
Jak najít zaměstnance a udržet si jej? Jan Bek, Jysk
ak pracovat s personálem k oboustranné spokojenosti Jan Hummel, Fruitisimo
Případové studie a diskuze
Rychlý QR odkaz na tuto stránku