Děkujeme všem, kteří přispěli k nádherné atmosféře osobních setkání českého a slovenského retailu.
Děkumeme mnohokrát. RetailCon roste nejen díky tomu, že osobní setkání jsou stále potřebná. Roste i proto, že děláme vše proto, aby se každý cítil na RetailConu dobře. Před několika lety jsme zrušili sponzorské stánky v hlavním prostoru datingu. Reklamu jsme omezili na minimum. Pro příští rok budeme držet kapacitu na hranici 700 účastníků.
RetailCon roste i díky tomu, že každoročně celý výtěžek z akce putuje na vznik centra pro děti se speciálními potřebami. Těchto dětí přibývá a víme, jak moc je takové místo potřebné. Jsme rádi, že díky RetailConu může vzniknout něco velmi smysluplného a potřebného pro budoucnost.
Statistika ročníku 2025: překročili jsme hranici 700 registrovaných.
Zastoupeno bylo 1 320 budov v ČR a SR, z toho například:
Dále bylo na datingu zastoupeno bezmála 200 značek.